לימודי תואר שני בהפרעות רגשיות ובעיות התנהגות (M.A.)
במהלך לימודיכם תפתחו הבנה מעמיקה של מאפיינים התנהגותיים, רגשיים, חברתיים וקוגניטיביים, לצד חשיבה ביקורתית על תוכניות התערבות מבוססות מחקר. במחלקה לחינוך מיוחד אנו מדגישים למידה תיאורטית לצד התנסות מעשית במגוון מסגרות מלידה ועד גיל 21.
לימודי תואר שני בהפרעות רגשיות ובעיות התנהגות חושפים אתכם למודלים ואסטרטגיות חינוכיות וטיפוליות עדכניות, תוך שילוב בין תיאוריה, מחקר ופרקטיקה בשדה החינוכי-טיפולי.
לקבלה למסלולים עם תזה וללא תזה (מסלולים א’ ו-ב’)
תואר ראשון בחינוך מיוחד, פסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות, ריפוי בעיסוק, עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה, קלינאות תקשורת או מדעי החיים ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ ובעולם, בציון ממוצע של 85 ומעלה.
מסמכים נדרשים:
∙ גיליון ציונים רשמי
∙ אישור זכאות לתואר ראשון
∙ טופס פרטים אישיים
∙ טופס קורות חיים
∙ 2 המלצות: אקדמאית ומקצועית
דרישות נוספות:
∙ ראיון אישי
מועמדים שטרם קיבלו אישור זכאות לתואר ראשון:
קבלה על תנאי – יש להציג אישור זכאות לתואר עד סוף סמסטר א’ של השנה הראשונה.
לימודי השלמות:
לקבלת מידע יש לפנות למזכירות המחלקה.
מועמדים ומועמדות ממוסדות להשכלה גבוהה ששפה ההוראה בהם אינה עברית או מאוניברסיטאות מוכרות מחו”ל וכן אוניברסיטאות בעלות שלוחות בישראל, אשר פועלות באישור המועצה להשכלה גבוהה, מחויבים בתנאי קבלה נוספים >> תקנון הרשות ללימודים מתקדמים (עמ’ 13)
*מאחר ומספר המקומות מוגבל, גם אם התמלאו תנאי המינימום הנדרשים, הקבלה מותנית באישור סופי של הוועדה החוגית ללימודי תואר שני. עמידה בכל תנאי הקבלה אין משמעותה קבלה אוטומטית.
**אוניברסיטת חיפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את האמור בתנאי הקבלה, אם תתגלה טעות.
מסלול א’ עם עבודת גמר מחקרית (תזה): היקף הלימודים במסלול זה הוא 36 שעות שבועיות סמסטריאליות.
מסלול ב’ עם בחינת גמר (ללא תזה): היקף הלימודים במסלול זה הוא 44 שעות שבועיות סמסטריאליות.
ללמוד בראש שקט! מלגות במיוחד בשבילך
אנחנו רוצים להפנות את תשומת ליבך לשתי מלגות ייחודיות לאוניברסיטת חיפה:
מלגת אהבת עולם המעניקה 2,000$ לכל שנת לימודים.
מלגת ג’ויס לסטודנטיות, המעניקה גם היא 2,000$ בשנה א’.
תוכלו למצוא עוד מגוון מלגות המפורטות כאן >>
עם סיום הלימודים, תצעדו בדרכם של הבוגרים והבוגרות שלנו אל עבר תפקידים במוסדות לחינוך המיוחד – תובילו תוכניות חינוכיות-טיפוליות, תפתחו דרכי התערבות ותנחו צוותים חינוכיים. בנוסף במסגרות טיפוליות ומרכזים ייעודיים תוכלו לפתח תוכניות התערבות. במוסדות מחקר ופיתוח תשתלבו בחקר הפרעות רגשיות והתנהגותיות, בפיתוח תוכניות התערבות ובהערכת יעילותן. במסגרות להכשרת אנשי מקצוע תוכלו להכשיר צוותים חינוכיים-טיפוליים, לפתח תוכניות הכשרה ולקדם את הידע המקצועי בתחום.
אז איך מתקדמים?
לא יושב לך בול?
יש לנו כמה תכניות דומות שיכולות לעניין אותך
רוצה ללמוד עוד? אנחנו כאן כדי לעזור
מתלבטים או רוצים לשמוע קצת יותר? תשאירו כמה פרטים ונשתמע (:
